Wednesday, April 23, 2008

Ordlös onsdag - utsikt frân ett olivträd


18 comments:

Anonymous said...

Mmmm..inte dåligt. Där skulle man sitta och titta ut över landskapet.

Fritt ur hjärtat said...

Oj vad jag plötsligt längtar till Grekland!

Anonymous said...

Bra mycket större olivträd än det jag spanade in häromdan på en liten butik. *s*

Sara said...

En filt, en picknickkorg och lite trevligt sällskap så skulle det vara perfekt!

Sandbarnet said...

Vackert och rogivande.

Sååååååå lätt det är att älska Spanien ibland, för jag misstänker att fotot kommer från "våra hemtrakter".

Julhuset said...

Underbar utsikt, jag ser bara grannens hus tråkigt.

Admin said...

Aaah - perfekt läge för lite vin, ost och picknickmatta.

Anonymous said...

Vilka härliga vyer som öppnar sig under olivträdet!

Anonymous said...

Åhhh så mysigt...känner för att sätta mig ner och läsa en bok just där :)

Åsa said...

Lite meditation under det trädet skulle inte vara helt fel, jag vill det nuuu...

Wickans värld said...

Jag skulle gärna sätta mig i trädet o se på utsikten!

Della said...

Att sitta där en stund verkar lockande!

Ninni said...

Så skönt det låter med en stunds vila under olivträdet...och med den vackra utsikten. Härlig bild!

Ninnie said...

Det ser härligt ut, där vill jag sitta och njuta av grönskan...

Randi said...

Så härligt...vem skulle inte vilja sitta där under olivträdet och bara njuta av den vackra utsikten!

Åsa said...

ååååh, nice! Snygg inramning med olivkvistarna :) Grönt är verkligen skönt :)

Anna Malaga said...

Tack alla, visst är det vackert med vårgrönska i olivlunden.

Gullvi Fredriksson-Sten said...

oj saknas bara lite rödvin o ost o solmogna tomater o oliver.. mmm

Gullvi