Wednesday, January 09, 2008

Ordlös Onsdag - Ska vi leka?


26 comments:

Starka Pippi said...

Oj, vad härligt fridfullt det ser ut. Härligt härligt!!

Fundera grönt said...

Åhh vad härligt! Fin bild!

Anonymous said...

Vad häftigt!

Nässelblom och choklad said...

Åh vad härligt! Visst är det väl delfiner som simmar i vattnet?

Åsa said...

Ja! jag vill också leka :)

Randi said...

Vänta på mig ... jag vill också leka!

Anna Malaga said...

Visst är det delfiner - härliga djur och alltid avslappnade och lekfulla!

Cattis said...

så underbart det ser ut!

Sarah said...

Tjoho, får jag vara med?

Sandbarnet said...

Maravillosa... som så många andra upprepat. Befinner vi oss fortfarande i Europa!??!?! Och vilken underbart blå himmel (tas inte lika för given nu efter ett antal veckor i vintergråa Skåne)

Ps. Kan man välja att bli en delfin i ett ev kommande liv? Ds

Anonymous said...

Underbar syn!
Är det något jag skulle vilja uppleva i livet så är det just delfiner "live"

Catti Ullström said...

wow. jag vill också vara där, vart där nu är...

Mildamakter said...

Jag blir glad i hela figuren när jag ser den här bilden! :oD

Carin said...

Underbart! Man blir så glad av delfiner :-)

Wickans värld said...

Jag hänger med!! Varför ser delfiner alltid glada ut??
Är dom det eller?

Anonymous said...

Ja, jag vill gärna vara med.
Jag kommer, ska bara rota fram bikinin först. :0)

Della said...

Vilken fart det är i bilden. Jag gillar verkligen delfiner, de verkar så glada och lekfulla.

Ninnie said...

Delfiner! Är inte det ett djur som alla facineras av?! Jag skulle gärna vilja få se dem, på riktigt, inte i fångenskap. Fast jag har aldrig lyckats se några. Än. Simmade de efter båten?

Anna Malaga said...

Ja, delfinerna simmade pâ skoj efter bâten, och bilden är tagen i Euroma. Eler 1 km söder om Europa, i Gibraltarsunden.

Anna Malaga said...

Oj, som jag skriver. Europa och Gibraltarsundet, ska det vara!

Pumita said...

Simma med delfiner är en gammal dröm! Det vore häftigt. Bilden är riktigt fin!

Anonymous said...

Härlig bild, det ser onekligen inbjudande ut!

Thérèse said...

Vilken härlig bild. Påminner om när jag var på delfinsafari i Gibraltar. Vi åkte ut med båten och nästan direkt kom delfinerna och hoppade framför den. Väldigt turistiskt och ganska dyrt men väldigt mysigt också. Vi såg även flygfiskar.

Anonymous said...

Det där såg helt underbart ut!

The Hanssons said...

underbar bild

Anna Malaga said...

Tack för era kommentarer, delfiner är verkligen härliga!