Wednesday, August 29, 2007

Ordlös Onsdag - Vägen bort..och hem.


21 comments:

Admin said...

Va stort! Och vilken liten, liten bil.

Lisa Christensen said...

Vilken härlig bild. Frihetskänsla!

Lillie plein damour said...

Dâ känner man sig liten
JFR/Kram

Anonymous said...

Vilken otrolig konstruktion. Tänk vad människan kan åstadkomma. Vad är det för bro.

Nässelblom och choklad said...

Snygg bro! Ja, visst är det häftigt att det är vägen bort men också kan vara vägen hem.

Carin said...

Fräck bild med spännande perspektiv! Verkligen "på väg". Men var är det?

Petchie75 said...

Först trodde jag att det var Öresundsbron, har själv några sådana foton som jag tagit från bilen men kanske inte?
Fint foto iaf!

Tiger said...

Tufft kort! ALLTID när jag ser sådana där konstruktioner blir jag fundersam på hur tusan de är konstruerade för att hålla/inte sjunka/stå still. O sen blir jag ännu mera förvirrad när jag kommer på att nån frivilligt har hängt där längst uppe o målat eller nåt... iiih.

Sofia Eriksson said...

Jag tänkte på Öresundsbron, trots att jag aldrig sett den! Vilken bro är det?

Sarah said...

Lite läskig bild...känner sig otroligt liten!

Anonymous said...

Fin bild!

Om jag också ska gissa så säger jag bron mellan Spanien och Portugal vid Ayamonte? Vild gissning :)

Åsa said...

Hoppsan, vilken stor bro, häftigt med bilen så får man ett perspektiv och djup i bilden, snyggt.

Nejma said...

Enorma kontraster! Vilken pyttebil i jämförelse medbron. Hur 17 har dom lyckas bygga nått så stort?

Var är bilden tagen?

Anna Malaga said...

Tack!
Det är Öresundsbron, på väg från verige till Kastrup

Anonymous said...

Fint...känner man sig hemma på. Börjar pendla där på måndag!

mintid said...

Över bron till Kastrup?...

Anonymous said...

Mäktig konstruktion!

Carin said...

Så det var Öresundsbron!! Skäms lite... Å andra sidan har jag främst åkt tåg över och då ser man ju inte bron efter spåret går under vägen. Skyller på det.

Annika said...

Den bilden säger mkt!!! Nästan lite sorglig. Det är ju både vägen hem, och bort, för dig!!

Kent Filppu said...

Jag tyckte nog att det såg ut som Öresundsbron. Men efter alla frågor började jag undra om det inte vara Höga Kusten-bron. Även om det är länge sedan jag var där så vill jag minnas att den är ganska lik.

Linda said...

Hej Anna! Det var minst sagt ett tag sedan... Är det månne Öresundsbron som du har fotograferat? Det är något speciellt med Öresundsregionen, när allt kommer omkring. Hoppas allt är väl!