Wednesday, October 24, 2007

Ordlös Onsdag - 98 âr och som ny


18 comments:

Unknown said...

Tjusig, lyser stolthet om den

Anonymous said...

Ser den inte lite glad ut? Det tycker jag. Jag blir i alla fall glad av att titta på den.

Anonymous said...

Jo, jag tycker att den ler-

Carin said...

Åh vad vacker!

Carin said...

Hämtar du mig i den imorgon..? ;-)

Nässelblom och choklad said...

Klart snygg och verkligen i gott skick!

Åsa said...

Verkligen häftig, ett par skinnhjälmar på passagerarna och vi är tillbaka i tid. Läckert. Jag har också en gammal bil med den är långt ifrån sådär fin, snarare tvärtom:)

Della said...

Ja där skulle jag nog känna mig väldigt speciell om jag fick åka med. Den var verkligen fin.

Pumita said...

Vilken underbar kärra! Du vevar igång den innan du åker till jobbet på morgonen, antar jag. ;)

Michael said...

Blir glad av att se bilden. Ser riktigt solt ut, där den står. vart är den tagen?

Admin said...

Klart bilen ler så snygg som den är! Ser ut som en filmstjärnebil!

Anonymous said...

Prinsessklänning, nappaskor och parasoll, sen är det bara att kliva in och bli skjutsad.

Anonymous said...

Charmig bil! :)

Thérèse said...

snygg 98-åring

Anonymous said...

Du har en 98 årig snygging, jag har en 52 årig.

Boel said...

Underbar bil och bild och jag säger som Carin: hämtar du mig imorron?

Anna Malaga said...

Tack alla, jag vet inget om bilar, men föll pladask för den här. Finns tvâ i världen - en i en liten by i Smâland och en i Kalifornien.
Carin - nej, det blir citroenen...;-)
Boella - Haha, OK! Vänta pâ mig pâ Alameda Principal, sâ fâr du âka med. Tyvärr i en annan bil ;-)

Nejma said...

Snacka om välbehållen skönhet! Jag önskar jag vore lika fin när jag blir 98.... ;-)