Wednesday, October 10, 2007

Ordlös Onsdag - Blommande hav


18 comments:

Anonymous said...

Skön bild som ger en sinnesro!

Pumita said...

Du har trädgården till sommarstugan klar, ser jag. ;D

Anonymous said...

Jag vill bada! Får jag? Får jag?
Hoppa ut i det... Mmm...

Admin said...

Det verkar lite blåsigt för att bada tycker jag... snygg färgbrytning med blomman där i förgrunden.

Kent Filppu said...
This comment has been removed by the author.
Kent Filppu said...

Vackra färger, snygg bild.

Anonymous said...

Så inbjudande. Man får lust att simma lugnt.

Anonymous said...

Uj, uj vi som bara har 2 grader varmt och eventuellt får lite snö i morgon, här i Sthlmstrakten. Jag längtar till ett varmt hav.

Åsa said...

Det ser så underbart skönt ut, skulle vilja att det var så hos oss nu:(

Anna Malaga said...

Think twice - Ja, man blir lugn av vâgorna, tycker jag. Att kunna titta ut över havet varje dag är härligt!

Pumita - Bara en balkong ;-) Och den är inte min.

Sigrinn - Pâ med bikinin bara.

Maléé - Tack!

Kent - Tack!

Nicoline - Ja, visst känner man för att ta ett dopp.

Marianne - Ojdâ. Här börjar havet bli kallt igen. Men man kan fortfarande bada och luften är ca 25º

Âsa - Ja, oktober är en skön mânad här. Men badsäsongen lider mot sitt slut.

Åsa said...

Börjar se ett tema här -sol, bad och sommar :) Det ser ut som ett badvänligt vatten :)

Thérèse said...

Åh vilka fina färger. Verkligen vacker bild

Della said...

Vilken fin färg över havet.

Sarah said...

Jag får en känsla av lugn och ro! Vackert =)

Boel said...

Det ser ljuvligt skönt ut. Vacker bild.

Anna Malaga said...

Âsa - Ja, det är badvänligt fortfarande.

Therese - just den blâa och röda färgen är vackra ihop.

delavij - Tack!

Sarah - havet är alltid sâ rogivande. Tack!

Boella - Visst, det är det ocksâ.

Anonymous said...

Rofyllt och inbjudande på samma gång.

Nejma said...

Ser ut som om blomman är på väg att ta sej ett dopp. :-)