Friday, July 28, 2006

95 saker om mig själv???

Nej nu fâr ni ge er, här kommer 9 saker om mig själv och nu väntar tvätten:

1) Jag är sâ lat att jag aldrig kommer att “gâ in i väggen”. Den ligger för lângt frân sofflocket.

2) Jag vet att jag har bott i Spanien för länge eftersom jag uttalar walkie talkie som det stavas.

3) Jag gillar kläder men struntar totalt i mode

4) Jag gillar bâde att segla och att rida – visst gâr det att vara sjöman till häst!

5) Jag är arkeologifantast och hade kunnat sova i en vecka pâ en bänk pâ Brittish Museum, för att sen kunna traska runt där hela dagarna och titta pâ guldhalsband frân Masada, leende sumer och tjuren frân Ur.

6) Jag är en nöjd ettbarnsförälder och tycker bäst om barn frân tre- fyraârsâldern.

7) Jag är en riktig fantasifull pysselmamma och en hejare pâ att hitta pâ nya spel, sagor och spökhistorier.

8) Jag älskar italiensk glass, svenskt godis och all shorts choklad, men avskyr läsk och har aldrig druckit eh hel coca cola.

9) Jag är inte materialist och kan inte komma pâ en enda pryl jag skulle vilja ha just nu – helt ärligt

2 comments:

Thérèse said...

Haha skulle kunna stämma in på mig också , möjligen inte nr 2 eftersom det är en sak jag fortfarnade stör mig på här... inte heller nummer 7 eftersom jag är 2 barns mamma men visst skulle det vara helt okey med ett barn eller tre

Anna Malaga said...

Haha, ja, jag stör mig ocksâ nâgot otroligt... men vad gör man? Ber man om en doughnut, t.ex, är det ju ingen som förstâr vad man vill ha. Det ska vara en dânuss!