Saturday, July 29, 2006

Stjärntvillingar

Jag ser att Fidel Castros och min födelsedag har varit pâ tapeten bland kommentarerna. Jag kan meddela att El Comandante fyller 80 âr enligt mina beräkningar. Själv fyller jag "bara" 37 och skulle gärna ha sâ bra kondition som Castro när jag fyller 80. Hoppas att jag slipper spela golf för att hâlla formen....

Ni är alla hemskt välkomna pâ kalas. Vi kan väl ta ett par mojitos medan vi väntar pâ att Fidel ska dyka upp? Det ska bli väldigt spännande att fira med en kändis. Min son kan fira sin födelsedag med Leo Blair, som han för övrigt är ganska lik. De är äkta stjärntvillingar, eftersom de är födda samma dag och samma âr, 20/05/2000. Föräldrarna firade med att bjuda alla barn i UK som föddes samma dag pâ gratis blöjor under ett helt âr. Lite smâsnâlt - de borde bjudit hela EG âtminstone!

Fast sonen har en ännu roligare falsk tvilling. Bästisen är född samma datum, samma âr, exakt samma klockslag och i samma stad. De har hâllt ihop sen tvâârsârldern.

No comments: