Sunday, December 31, 2006

Skååååål!

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År, var ni er befinner er ute i världen!

Här i de småländska skogarna firar vi med laxmiddag, och senare ett fackeltåg med byborna. Man lägger ihop pengar i en sparbössa och ordnar ett gemensamt fyrverkeri - det kan nog bli kul! Hoppas vi har tur och regnet inte släcker facklorna och vi inte går vilse i mörkret.... Det hade onekligen varit lite mysigare med snö på vägen.

2006 har varit ett bra år för mig. Inför nästa år önskar jag mig bara fortsatt god hälsa - så fixar sig nog resten.

Hoppas ni alla får en toppenkväll och ett bra år!

6 comments:

Anonymous said...

Gott nytt år till dig och familjen!

Anna Malaga said...

Tack detsamma Johanna!!

Anonymous said...

Gott Nytt År, Anna! Blir det inga vindruvor i år?

Anna Malaga said...

Tack Puman - Nix, inga vindruvor. Det blir det ju alla andra år, jag har en riktigt bra vindruvsslukarteknik ;-)

Anonymous said...

Tack och detsamma!

Några nyårslöften blir det inte. Även om jag har tillräckligt många laster. ;) Nej, jag önskar lite av det nya året istället.

Anonymous said...

Är lite sent ute men hoppas att du också hade ett bra nyår!