Friday, September 07, 2007

Lika blâ som dina ögon....


Visst är den söt?

9 comments:

Carin said...

Jättesöt! Grattis :-)

Anna Malaga said...

Carin - Vill du ha skjuts pâ mândag?

Karlavagnen - Tack! Tyvärr är den inte min, utan bankens ;-)

Pumita said...

Jag tycker sällan bilar är gulliga, men den här är bara för söt! :) Underbar färg!

Anna Malaga said...

Visst vill man klia den under hakan ;-)
Benisinsnâl är den ocksâ!

KARLAVAGNEN said...

Haha, jag har också en lånebil av min bank och jag skänker dem en slant varje månad och en tacksamhetens tanke varje gång jag kör om någon!

Njuuut!

Thérèse said...

Jättesöt!

Anonymous said...

Grattis till karamellen. Den ser himla go' och söt ut:)

Dosiss

Anna Malaga said...

Karla - än sâ länge har jag inte kört om sâ mânga.

Therese - Tack ;-)

Dissis - Tack, jag tycker ocksâ det!

Anonymous said...

Supersöt!