Wednesday, September 05, 2007

Ordlös onsdag - ...vi har âtminstone a/c

13 comments:

Anonymous said...

Fy sjutton. Var i en dylik inrättning igår och fixade lite.

Som tur är var den både luftkonditionerad och utrustad med elborr.

Admin said...

Ojojoj och ajajaj! Det här vill jag inte prova på!

Anonymous said...

Far rysningar bara jag tanker pa det!

Anonymous said...

Är det en tandläkare eller blir han rakad? Om det är tandläkare var förvarar han alla instrument? Vart är bilden tagen?

Carin said...

Fantastisk bild!

Brazilian Linda said...

iiihhhh jag hade inte velat ligga där, jag tror det är en tandläkare... :)

Anna Malaga said...

Haha, så ni tror det är en tandläkare? Ja, det hade varit värre... nej det är en barberar"salong" i La Habana, Cuba.

Åsa said...

Ibland är man glad att man inte är man, fast det förstås, man skulle ju kunna anlägga skägg.

Pumita said...

Kul att du hade en bild från Havanna!

Anonymous said...

Jaha, där ser man. Då var det ju genast mycket mindre obehagligt.

Rent av behagligt till och med.

Anonymous said...

Hej Anna!
Vi är en grupp arkitektstuderande från Köpenhamns Arkitektskola. Vi har precis börjat på andra året och fått en uppgift som går ut på o rita en miljöstation. Vi blev tilldelade en kordinat som hamnade mitt i Al margen en landsby ca 100 Km från Malaga centrum. Projektet sträcker sig över hela terminen och vi ska ta reda på massor med fakta om området. Vi googlade fram till din blogg som vi tycker var superspännande och intressant i förhållande till området. Vi undrar om vi kan få din mail och specificera några frågor till dig? Min mail är: stud3405@student.karch.dk
Mvh - Madeleine, Laura, Maja, Kristin, Anders och Jeff.

Anonymous said...

Heh, jag trodde också att det var ett tandläkarbesök som bilden föreställer. :D
Nu när jag vet att det inte är det så kan jag säga att jag tycker att bilden är underbar! :)

Anna Malaga said...

Âsa - Ja, det verkar jobbigt! Fast vi har fâtt annnat jobbigt i utbyte...

Puma - Det finns alltid plats för en bild frân Havanna!

Guava - Ja och själva behandlingen var det nog inget fel pâ.

Arkitektstuderande - Har mailat er.

Haydee - Visst, dâ blir den genast mer avslappnande...;-)