Wednesday, July 25, 2007

Ordlös onsdag - Mors lille Olle


10 comments:

Thomas & Jenny said...

Hej Anna,

Vad härligt ni verkar ha det i Sverige..

Ville bara säga att jag verkligen GILLAR din sida...

Ha en super skön semester. Hälsningar Jenny

Carin said...

Gud så mysigt! Man får verkligen solsken i blick :-)
härlig bild!

Anonymous said...

Åh vilken underbar bild! Jättefin.
Ha det bra.

Cissi said...

Underbar bild! Så svensk!

Admin said...

Plockgodis! Svenska blåbär är det godaste som finns.

Nejma said...

Mors lille D i skogen gick... Det där såg oerhört mysigt ut! Mina barn och jag brukade ofta gå och plock blåbär medan vi fortfarande bodde i Sverige, det var den enda frukt/bär som min G tålde. Blåbär är oerhört smaskigt! Och användbart till så mycket. Hjälp vad sugen jag blev på blåbärspaj nu då! Här finns blåbär bara som sylt och det är inte alltid jag hittar det i affären heller.

Anna Malaga said...

Jenny - Hej och välkommen hit! Vad kul att du gillar sidan, det gör mig verkligen glad!
Ha en skön sommar!

Carin - Tack, ja det var mysigt. Och myggorna syns ju inte i bild. ;-)

Nilla - Tack!

Cissi - Hej! Vistt ser det svenskt ut!

Malee - Blåbär är verkligen gott, nyttigt coh somrigt!

Nejma - Japp, vi har gjort blåbärspaj också. Ska jag vara snäll och sätta in en bild, hehe...

Anonymous said...

Som ett lingon bland blåbären
Britt-Marie

Pumita said...

Härlig bild! Inga björnar så långt ögat når... vilken tur! :)

Anonymous said...

Det där är vad jag saknar mest från Sverige. Skogen, tystnaden, blåbären.

Som tur är är jag precis hemkommen från Sverige och skogen, så det blir inte den jätteabstinensen din bild skulle kunna ha gett.