Wednesday, July 04, 2007

Ordlös onsdag - sprillans nytt, men utan AC


12 comments:

Nejma said...

Snygg byggnad, men måste va jobbigt att vistas där soliga dagar om dom inte har A/C... Som hemma hos mej ungefär.....

Jättekul att du nappat på utmaningen!

Anna Malaga said...

Kanske fâr de A/C till slut...sâ att de kan stänga fönsterna ;-)

Anonymous said...

Härlig vinkling!
Hoppas de får AC om det är varmt.. Det skulle jag med vilja ha :)

Elisabeth said...

Huh så varmt det måste bli där! Jag trodde i min enfald att alla (nybyggda) hus i södra delarna av Europa hade AC!

Thérèse said...

Med så stora fönster måste det ju bli som ett växthus där inne utan AC. Jobbigt

Pumita said...

Spännande bild, men usch, vad jag blir svettig i pannan av bara tanken! Jag gillar värme, men på jobbet ska det vara svalt så man orkar tänka. :)

Anonymous said...

Cool bild! :-)

Mildamakter said...

Det ser ut som om huset kippar efter luft :o)

Lena´s reslogg said...

Såna dagar man kippar efter luft ser det ut som...:-)

Anna Malaga said...

Ni kan ta det lugnt - byggnaden ár ett nytt hotell och de fâr säkert AC snart... innan de öppnar förhoppningsvis.
Annars är det inte sâ vanligt med AC i kustbyarna. Vi kör med öppna fönster och nâgra andra knep.

Annela said...

Roligt med grodperspektivet! Men det ser varmt ut!

Anonymous said...

Väldigt talande bild :)