Saturday, June 16, 2007

Cumpleaños feliiiiiz..... till bloggen!

Nytt under solen fyller ett âr! Bara att hugga in pâ târtan, ni som läser här!

Jag passar pâ att tacka er för alla lânga och intressanta kommentarer, för att det är sâ trevlig stämning här och att man kan debattera om allt.

Meningen med bloggen var att ge en annorlunda bild av Andalusien, ett fantastiskt landskap med intressanta människor, starkt rotad kultur och en underbar natur. Jag ville ocksâ berätta om den vanliga spanska vardagen och om kulturskillnader mellan mina tvâ hemländer.

Sâklart har jag passat pâ att ifrâgasätta och fundera en massa ocksâ...
Tack alla för att ni har hängt med!

20 comments:

Nadia said...

Och jag får passa på att gratulera dig till en underhållande, informativ, lättläst och rolig blogg.
Hoppas du fortsätter blogga länge till!

Och du, tårtan ser väldigt god ut så den tar jag gärna en smakbit utav :)

Anonymous said...

Grattis! Tack för mycket rolig och spännande läsning! Din blogg är ett jättekul sätt att få en dos Spanien när man sitter här hemma och längtar dit (bara 1,5 månad kvar tills jag får åka ner, hurra!). Hoppas du fortsätter blogga länge till!

Anonymous said...

Man får gratulera!
Läser med nöje varje nytt inlägg på din blogg och ser fram till många fler!

Anna Malaga said...

Tack Nadia! Det är era kommentarer som gör bloggen intressant, tycker jag.
Jag hade själv gärna tagir en bit târta, men tyvärr är det knyckt frân nätet :-D

Anna - Kul att kunna ge er en daglig dos av Spanien. Roligt att du snart kommer ner och jag kommer definitivt att blogga ett bra tag till.

Mrs W - Hej och tack! Kul att du hänger kvar ;-)

Lars at Ejgde said...

Grattis på ettårsdagen då. Hurra!

Dina regelbundna rader är en källa till glädje för mig och jag följer det Du skriver varenda gång Du postar, även om jag inte kommenterar så ofta. Det började med en vinternatt när mörkret gav mig ångest här, då hittade jag din blogg. Sen har jag fortsatt läsa.
Så när Du skrev om att Du börjat jobba tänkte jag att nu kommer Du inte hinna skriva så mycket,, men Du tar Dig tid i alla fall på helgerna.
Tack och grattis.
Jag har sagt det förut, Du kan samla dina berättelser till en bok.

Anna Malaga said...

Lars - Tack och vad kul att du fortsätter att läsa trots att sommaren har kommit även till västkusten ;-)
Sâklart fortsätter jag blogga och visst hade det varit kul med en bok om Andalusien.

Pumita said...

¡Enhorabuenaaaa! Grattis på 1-årsdagen! Det har varit ett nöje att följa din blogg under det här året och ser framemot att få läsa dina intressanta, roliga, spännande, tankeväckande... så har skulle jag kunna hålla på och rabbla hur länge som helst... inlägg med fina bilder i många år till!

¡Qué tengas un día fenomenal!

Anonymous said...

Grattis, bloggen! Må du leva uti hundrade år! Tårtan ser jettegod ut...

Anna Malaga said...

Pumita - ¡Gracias, guapa!

Johanna - Jag hoppas kunna blogga tills jag blir 95, som spanska Amalia. Dâ har jag ju...eh... 57 âr kvar.

Thérèse said...

Stort grattis på ett årsdagen samt grattis till en rolig, spännande och informativ blogg som ger mig en daglig dos Spanien. Skönt att du tänker hålla på 57 år till ;)

Tårtan ser god ut så den hugger jag gärna in på

Cliff Hanger said...

Grattis och tack för att du höjer kvalitén på bloggosfären!

Anonymous said...

Grattis! Bara ett år? Trodde du var veteran!!! Keep up the good work!
Cumpaños feeeeliz!!!!

Carin said...

Grattis Anna!!! Hipp hipp hurra! Din blogg är super, den bästa!

Anonymous said...

Grattis grattis! Buon compleanno! som vi sager har i mina trakter:-) Tack for en lasvard och trevlig blogg om livet i sodra Europa.

Anna Malaga said...

Tack alla, vad söta ni är! *röd om kinderna*

Gita said...

Grattis till ett-årsdagen! Jag följer med stort intresse allt du skriver på din blogg. Det är så spännande att lära sig lite om andra länder och dess kultur. Nu siktar du mot två-års jubileum, eller hur!

Elisabeth said...

Grattis bloggen! Alltid lika roligt och intressant att läsa här. :)

Anna Malaga said...

Gita och Elisabeth - Tack, vad roligt! Klart jag fortsätter.

Anonymous said...

Grattis och stort tack för att du skriver och delar med dig av både Andalusien och annat. Hipp, hipp...

Anna Malaga said...

Tack Helena!