Wednesday, May 02, 2007

Samlad reseinspiration


I förra veckan bad jag nâgra resebloggare att skriva om sina favoritländer, bästa hotell, platser som de blev positivt överraskade av osv. Svaren blev spännande och intressanta, och verkligen just inspirerande.
Mexico och Japan verkar vara populärt bâde hos oss som aldrig har varit där och hos er som känner väl till dessa länder. Kul med tips pâ exotiska hotell och andra boendeformer, men roligast var nog att läsa om de värsta ställena folk hade sovit pâ i nyktert tillstând.
Har jag glömt nâgon?

8 comments:

Thérèse said...

Kul nu har jag kikat in hos flera som jag inte visste krev reseutmaningen.

Tänkte påpeka att du har glömt Barajagjohanna bland länkarna

Anna Malaga said...

Tack Therese, det är fixat nu!

Linda said...

Det har verkligen varit jätteroligt att svara på just den här utmaningen, men ännu mer så att läsa alla andras svar. Hoppas att det kommer fler liknande!

Anonymous said...

Åh, vad kul att du samlade ihop alla - ska kika in bland de andra!

Anna Malaga said...

Ja, om nâgon annan vill skriva är det bara att hänga pâ!

Pumita said...

Mmm, jag kan skriva en gång till... ;D Resor får jag aldrig nog av. Jättekul att du har gjort en sammanställning så man kan läsa alla andras också. ¡Gracias! Hoppas att fler hänger på.

Nadia said...

var det du som hittade pa den har utmaningen? Verkligen jattekul! Jag har last de andras och blivit utmanad sjalv men annu inte hunnit med att svara,d et kommer dock.

Anna Malaga said...

Puman - Jag hoppas ocksâ att fler vill skriva.

Nadia - Skulle vara jättekul om du ocksâ skrev!